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City Build auf 1.14 updaten neues plugin installieren

Dieses Thema im Forum "Vorschläge/Ideen" wurde erstellt von SoulWarmesblau, 10 September 2019.

  1. 1.8 ist veraltet es sind so viele neue Dinge hinzugekommen und die hätten wir alle gern
     
    Sorecs gefällt das.
  2. Hallo,

    erstmal danke für den Vorschlag. Was hättest du dir denn unter der 1.14 so an Features gedacht?
    Mich würde es freuen wenn mehrere Spieler ihre Vorschläge hier hinterlassen würden. :engel:

    LG Niklas | Sorecs
     
    SoulWarmesblau gefällt das.
  3. https://dev.bukkit.org/projects/plotsquared das Plugin mit der Beschreibung der Feature und zusätzliche Plugins um das ganze abzurunden. Bitte durchlesen.

    PS: Würde eurem TEAM gerne helfen aber habe kein Original Minecraft deswegen habe ich noch kein Ticket erstellt.

    Die Auflistung:
    Fast, scalable and efficient
    • Async plot clearing is more than 800 times faster than PlotMe, among many other performance improvements
    • Works with hundreds of thousands of plots, or monster 2K x 2K custom terrain plots, with many functions built specifically for mass plot management
    • Plot condensation and world trimming can drastically reduce the size of the world on disk
    • Powerful plot analysis and auto clearing mean you can further remove low quality plots (ANALYSIERT DIE PLOTS UND LÖSCHT BESC** Plots die nicht benutzt werden oder besser gesagt wo kaum was drauf ist. =) viel bebaute Plots sind davon nicht betroffen


    • In built plot downloading + cross server saving and loading + some optional web interfaces
    • Plot swapping / copying and cross world plot moving
    • Plot merging, your own plots or between friends
    • Extensive flag system so you can decide what should be protected on a per world, or per plot basis
    • Plot entry notifications / per plot time / weather / music etc with the flag system
    • Add custom roads to existing maps to make them look nicer
    • Recolor all text easily and configure additional messages however you want
    • Dynamic world border to prevent excessive exploring
    • Mob protection and per plot mob limiting
    • Interactive commands such as plot listing
    • Plot rating, ranking, complexity analysis, and auto clearing calibration
    • Use javascript to add new commands or script simple things like auto merging all plots
    • Plot schematic saving, loading and pasting
    • Per player settings such as plot chat and entry notifications
    • World creation either with multiverse, /plot setup, or manual yml configuration
    • Command recommendation if you mistype something
    • Plot commenting and inboxes
    • World auto trimming which reduces the CPU and disk usage when people explore
    • Pistons and Sand/TNT cannons are properly restricted
    • Per plot redstone settings + plot redstone disablers
    • Optional fast async worldediting
    • WorldEdit (included)/VoxelSniper (with addon) restricted to plots
    • Chunk processing to safely unload dangerous chunks (also processes WorldEdit commands)
    • Component setting (floor, wall, border)
    • Section off areas (e.g. an area for donors) with plot clusters, or add plot clusters to vanilla worlds
    • Use holograms instead of signs if you want (HoloPlots addon)
    • Four tiers of plot allowance: Owner, Helper, Trusted, Denied
    • Plot naming (for teleportation)
    • Configurable command confirmation (e.g. for /plot clear)
    • Manage islands, skyblock, vanilla worlds, or certain sections of worlds as plots
    • A lot of generators, and settings to choose from

    https://www.spigotmc.org/resources/redstone-clock-preventer-2.6678/
    Dieses "Feature" ermöglicht clocks ohne den Server zu belasten es lässt sich die maximale Tick und Anzahl der Clocks einstellen die auf einem Plot laufen dürfen. Übertreibt einer werden die Dinger automatisch ausgestellt.